Nasıl sipariş oluşturabilirim?
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru numarayı seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.
2- Sağ üst kısımda bulunan alışveriş simgesine tıklayın. Ardından "Sepete Git" Butonuna tıklayın.
3- İndirim kodunuz var ise "Kupon Kodu" Kısmına Kodunuzu girin. Eğer yoksa "Siparişi Tamamla" Butonuna Tıklayınız.
4- Adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.
5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır.
Kapıda ödeme imkanı var mı?
Hayır, maalesef teslim alınmayan ve geri dönen kargolar sebebiyle artık kapıda ödeme seçeneği mevcut değildir. Ödemelerinizi kredi kartı, banka kartı, ön ödemeli kartlar veya banka hesap numaramıza EFT/Havale yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.
Değişim ya da iade yapabilir miyim?
adimadim.com.tr'den yapacağınız tüm alışverişler değişim ve iade hakkınız mevcuttur. Bunun için İade ve Değişim sayfamızı inceleyebilirsiniz.
Siparişim neden iptal edildi?
Ödeme kısımlarında alınamayan ücretler de Siparişiniz sistem tarafından otomatik olarak iptali gerçekleşir.
Kredi kartı, banka kartı ve ön ödemeli kartlarınızla yapacağınız işlemlerinde sistemimiz kesinlikle kart bilgilerinizi sistemde kayıtlı olarak tutmaz. 3D Güvenlik aşamasını geçtiğinizden emin olduktan sonra "Hesabım">"Siparişlerim" bölümünden kontrol sağlayabilirsiniz.
Sorun yaşamanız taktirde bizlere "Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 " Numarasından ulaşabilirsiniz.
Ürünüm yanlış geldi ne yapmalıyım?
Müşterilerimizin mağdur olmaması adına daha çok çalışmaktayız.
Ürününüz tarafınıza kargo halinde parçalanmış / ezilmiş / hasar görmüş olarak elinize ulaşır ise kargo görevlisine "Hasar tespit tutanağı" tutturmalısınız.
Siparişinizin yanlış / eksik gelmesi durumunda " Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 - Mail : destek@adimadim.com.tr" Numarasından ve mail adreslerinden bizlere iletişime geçebilirsiniz.
Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
Üye olmadım. Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Üyeliksiz siparişlerinizde sağ üste bulunan sipariş takibi kısmına sipariş numaranızı girerek takipte bulunabilirsiniz.
Ayrıca Çağrı Merkezi: 0 850 532 11 55 - Numarasından bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
Müşteri temsilcisinden sipariş verebilir miyim?
Evet, mümkün. Müşteri temsilcimize 0553 460 3143 Whatsapp numaramız üzerinden ürün görselini veya bağlantısını ve gerekli müşteri bilgilerini ileterek siparişinizin manuel olarak oluşturulmasını sağlayabilirsiniz. Banka hesap numaramıza havale yöntemi ile veya müşteri temsilcisinin sizlere ileteceği bağlantı üzerinden kart bilgilerinizi doldurarak siparişinizin ödemesini gerçekleştirebilirsiniz. Ödemesi gerçekleştirilmemiş siparişler ile ilgili herhangi bir aksiyon alınmaz.
Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi KVKK'na istinaden müşterilerimizin kendisinin doldurması gerekmektedir, lütfen bu konu ile ilgili ısrar etmeyiniz.